04 april 2012

VW-busje en 65-klussers



VW-busje is 65 jaar
Het Volkswagenbusje bestaat 65 jaar. Voor dit automerk reden om 65-plussers die nog actief aan het arbeidsproces deelnemen in een reclamecampagne te eren. Er is een speciale galerij met actieve 65-klussers. En als u zelf ook zo iemand bent, of u kent zo iemand dan kunt u hem/haar/zichzelf aanmelden. Dan maakt u kans op een Transporter. Want zo heten Volkswagenbusjes tegenwoordig. 

Campagne voor 50-klussers??
Ik zat te bedenken dat het voor andere merken misschien wel een aardig idee is om een "tegen-campagne" te organiseren die extra ruimte geeft aan werkloze 50-plussers en 65-minners. Mensen die op de echte arbeidsmarkt feitelijk al zijn afgeschreven, maar die bij dat betreffende merk nog volop kansen krijgen. 

Nederlands bedrijfsleven
BMW doet dat in Duitsland al. Maar daar hebben we in Nederland niets aan. En we hebben geen nationale auto-industrie meer. Wie zou dat in Nederland kunnen doen? Wie heeft suggesties? Wie pakt de handschoen op??

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten